'Yok gibi duran' makyaj akımı ile tanıştınız mı?


2016 yılında 'yok gibi duran' makyaj çok trend oldu! Makyaj yaptığınız belli olmayacak ama sağlıklı ve parlak bir cilt görünümüne kavuşacaksınız. Daha ne olsun? No make up trendi artık ünlülerin kırmızı halı görünümlerine de sıçradı. Eskiden popüler olan dumanlı gözler, yerini sadece maskara sürülen sade göz makyajlarına bıraktı. Doğallığı seviyorsanız bu trend tam size göre!Uygulama adımlarına geçelim:


1. Adım: Makyaj bazı
 Makyajının gün boyu canlı ve kalıcı görünmesi için öncelikle makyaj bazı uygulamalısınız.Ev yapımı makyaj bazını nasıl yapabileceğinizi daha önceki yazılarımda anlatmıştım..Makyaj bazı önem taşıyor, çünkü kusursuz ten görünümü için makyajınızın gün boyu teninizde sabit kalması gerekiyor. Makyaj bazını sürdükten sonra birkaç dakika bekleyip diğer adımı uygulayın.

2. Adım: Islak ten makyajı
 2016 yılı ıslak ten makyajının en popüler olduğu sene olmuştu.. ıslak bitişli ten görünümü oldukça sağlıklı,prürüzsüz ve canlı görünüyor. Yazın kullandığınız fondötenlerin mat yerine ıslak bitişli olmasına dikkat etmelisiniz. Gündüz yaptığınız makyajlarda ise fondöten yerine son derece kullanışlı olan BB kremlere öncelik verebilirsiniz.

3. Adım: Bronzer
 Her ne kadar yok gibi duran makyaj yapıyor olsanız da cildinize bir parça bronz bir ışıltı kazandırmalısınız. Bunun için de bronzerlardan yardım almalısın. Elmacık kemiğine, çene ucuna ve alın çizgine bronzer uygulaması yaparak plajdan yeni gelmiş gibi bir görünüm yakalayabilirsiniz.

4. Adım: Strobing
 Strobing tekniği  nasıl uygulanıyor derseniz,bu oldukça basit:Aydınlatıcını kaş kemiğine, burun ucuna, kaşlarının üzerine ve dudak üzeirne uygulayarak bu ışıl ışıl bir ten makyajını oluşturabilirsiniz. 

Not: Esmer tenliler aydınlatıcılarını altın ve bronz tonlarda seçmeliler, açık tenliler ise inci tonlarını tercih etmeliler.

5. Adım: Göz makyajı
 Gözlerine sadece maskara sürerek göz makyajını tamamlamalısınız. Göz kapağına sadece renkli far bazı uygulamalısınız. Böylece göz kapağındaki renk farkı kendini belli etmeyecektir.

6. Adım: Nude dudaklar
 Tabii ki nude makyajını nude dudak makyajı ile tamamlayıp bu doğal görünümü tamamlamanız gerekecek. Dudaklarınıza saten bitişli nude rujunuzu sürün ve makyajınızı sonlandırın. Bu görünümünüz ile arkadaşlarınız makyaj yaptığınızı asla anlamayacaktır!

Comments